miércoles, 6 de noviembre de 2013

Exemples de projecte plàstic.

El nostre professor de plàstica ens ha demanat per fi de trimestre un projecte plàstic amb dues condicions:

-Que sigui tengible (que es pugui tocar)
-Que sigui plàstic (que l'haguem fet amb les nostres mans.)

Com que m'agrada dibuixar i fer anar llàpis i pintures vaig deceidir que la cosa que tenia més fàcil per fer era un dibuix. Per no fer un dibuix senzill en un full DIN-A 4, vaig pensar en fer-lo a DIN-A 2, (cartolina que més o menys iguala quatre fulls normals). I vaig decidir fer.ho amb una tècnica anomenada 'pastel' que no he fet servir mai. La única raó per la qual he decidit fer-ho amb pintures pastel és per què necesito que hi hagi color al dibuix.
Com que no en sé, de fer servir els pastels, he buscat un vídeo que ho explica (no l'he sgeuit ja que el meu dibuix es simple de pintar)




El dibuix que he decidit fer ha sigut una sirena, ja que m'agraden molt i hi ha gent que em diu Ariel.
El dibuix original és aquest:

I després, vaig fer un esborrany jo, en un full DIN-A 4, per no haver d'imprimir la fotografia amb mala calitat. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario